INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Jukolaträning 23/5

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: ulf hallmen [2006-05-22 14:52]
är det ok att två hagabyare dyker upp ali å ja två kartor extra i så fall

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2006-05-23 14:44]
Groth>> Taget!

Skrivet av: Groth [2006-05-23 12:24]
Stefan> vore kanon om jag kunde få en tidig start i gänget. Jag spårar gärna min gaffel...

Skrivet av: Hempa [2006-05-23 8:58]
Erik 8km

Skrivet av: NormanK [2006-05-23 8:49]
Björne vill gärna springa 5,5km. Tack!

Skrivet av: Emma [2006-05-22 22:07]
5,5 km, tack!

Skrivet av: ulf hallmen [2006-05-22 21:09]
sjysst stefan det är klart vi springer 3km vi börjar bli lite gamla

Skrivet av: beh [2006-05-22 20:59]
Jag springer gärna 8km.

Skrivet av: stefan [2006-05-22 20:57]
Jag ritar kartor så det är bara komma! Uffe, Ali jag gissar att ni ska springa 3 km :)

Skrivet av: Hanna [2006-05-22 19:26]
Kommer gärna och springer 5,5 om tisariter är välkomna.

Skrivet av: iva [2006-05-22 15:22]
5,5km med kortaste gaffling tack.