INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Inköp till klädshopen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: sus [2006-09-18 21:08]
Nu har jag provat lite kläder. Om det går att beställa skulle jag vilja ha strl xs på jackan och strl s på byxorna?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Linda [2006-09-24 18:13]
Jag önskar en Trainer Extreme jacka strl S!

Skrivet av: Chewie [2006-09-22 18:55]
Jag vill gärna ha en trainerjacka stl large

Skrivet av: sus [2006-09-18 21:08]
Nu har jag provat lite kläder. Om det går att beställa skulle jag vilja ha strl xs på jackan och strl s på byxorna?

Skrivet av: Sus [2006-09-16 17:36]
Skulle vilja köpa vindoverall Trainer Extreme (både byxa och jacka). Vet dock inte förrän efter helgen vilken storlek. Tror att strl s är ok.

Skrivet av: kerstinnorman [2006-09-16 16:10]
Jag köper gärna en vindjacka, hel dragkedja, stl S.

Skrivet av: Anders [2006-09-16 14:47]
Jag vill gärna ha en trainerjacka stl medium