 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsläger
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stoffe [2004-12-01 17:53] | |
|
|
| Är det verkligen inga fler än jag, bea och stefan som vill åka upp till Säfsen?? |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-21 16:04] | |
|
|
| skistar>>Jag har funderingar på det också, i alla fall skido. |
| Skrivet av: | Skistar [2004-12-21 16:01] | |
|
|
Steffo m fl >> Det går Skidorienteringstävlingar i Ljungåsen mellan Säfsen och Grängesberg 8-9/1 för den som är sugen att prova en kul, och annorlunda, typ av orientering. Normaldistans lördag och kortdistans söndag.
Jag ska nog försöka åka lördagens tävling på väg till Madshus cup som går i Borlänge på söndagen. |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-12-21 7:16] | |
|
|
| Hade varit riktigt skoj (och nyttigt!) att få sig lite skidteknik till livs, men denna helg har varit vigd åt annat sedan länge. |
| Skrivet av: | stoffe [2004-12-01 17:53] | |
|
|
| Är det verkligen inga fler än jag, bea och stefan som vill åka upp till Säfsen?? |
| Skrivet av: | Anna [2004-11-24 12:39] | |
|
|
| Kan tyvärr inte vara med just den helgen, men hoppas att ni får trevligt med skidträningen. |
|
|
|
 |