 |
|
|
|
Kommentera nyheten Möte inför Närkekvartetten, Ons 18.00, Karlslund
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stinag [2007-02-06 20:26] | |
|
|
| jag kommer / stina |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-02-07 17:08] | |
|
|
| Ja, tydligen ett fel i mailet. Jag menar idag, onsdag 7e, om knappt en timme... |
| Skrivet av: | snorkfröken [2007-02-07 17:00] | |
|
|
| Vilken dag gäller? I mailet står det torsdag. Idag eller i morgon? |
| Skrivet av: | Pecka [2007-02-07 11:58] | |
|
|
Kommer!
|
| Skrivet av: | stinag [2007-02-06 20:26] | |
|
|
| jag kommer / stina |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-06 7:27] | |
|
|
| Jag ska kunna komma! |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-06 7:27] | |
|
|
| Jag ska kunna komma! |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2007-02-05 22:24] | |
|
|
| På plats |
| Skrivet av: | Barbro C [2007-02-05 20:52] | |
|
|
| Tyvärr kan jag inte - lite kort varsel...... Henrik kommer istället - om han blir klar på jobbet i tid. |
|
|
| Jag ska skynda mig från jobbet. Kan dock bli några - många minuter sen. Är på Kvarntorpshögen och eleverna vill för det mesta springa länge. |
| Skrivet av: | Anders [2007-02-05 17:33] | |
|
|
| JAg ska försöka komma, men kan inte vara kvar för länge... |
|
|
|
 |