 |
|
|
|
Kommentera nyheten 1 plats kvar till Säfsen - Först tillkvarn....
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stina [2007-12-06 21:09] | |
|
|
| Jag vill följa med!! |
| Skrivet av: | djn [2008-01-11 15:59] | |
|
|
| djn och Emma anmäler sig. Anländer torsdag kväll och stannar till lördag lunch. Till kvällen väntar 30års-kalas. |
| Skrivet av: | Linda [2008-01-09 21:36] | |
|
|
| Linda och Erik anmäler sig. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-12-13 13:39] | |
|
|
| Rättning, hockeyn är på torsdagen, obligatoriskt avdelningsmöte på fredagen. |
| Skrivet av: | Hasse [2007-12-10 19:14] | |
|
|
| Hans och Ulla Jonhed. Åker to em/kväll. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-12-10 15:27] | |
|
|
| Synd att man bokat upp sig på hockeymatch den fredagen, Färjestad-Frölunda. Fast jag har iofs ingen skidutrustning heller.. måste till att handla det också... |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-12-10 12:57] | |
|
|
Jag vill också gärna med!
Tänkte de flesta åka på torsdag morgon eller kväll? |
| Skrivet av: | stina [2007-12-06 21:09] | |
|
|
| Jag vill följa med!! |
| Skrivet av: | Kristin j [2007-12-06 17:12] | |
|
|
| Kristin & Oskar vill gärna med! |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-12-05 22:13] | |
|
|
| Jag gör som bror min och anmäler mig. |
| Skrivet av: | Örjan [2007-12-05 22:04] | |
|
|
| Jag följer gärna med! |
|
|
|
 |