 |
|
|
|
Kommentera nyheten Novembersprinten
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan & sus [2007-11-05 10:35] | |
|
|
| Vi kommer från lkpg på morgonen! |
|
|
| Jag åker med släkten på lördag och finns på plats från början. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-11-06 18:05] | |
|
|
| Vill gärna återuppleva hur det känns att åka i en Volov S40, så Sara och Janne, kan vi fylla er bil? |
| Skrivet av: | Sara K [2007-11-06 16:26] | |
|
|
| Jag och Janne kan ta bil. Nu är den lagad så inte bensinen rinner ut :) |
| Skrivet av: | Ch [2007-11-06 12:21] | |
|
|
| LillGarpen behöver plats i en bil |
| Skrivet av: | Balken [2007-11-06 10:49] | |
|
|
| Jag och Kattis åker gärna med i någon bil. |
| Skrivet av: | BjörnL [2007-11-05 23:14] | |
|
|
| Erik L behöver plats i någon bil. |
| Skrivet av: | Matthias [2007-11-05 21:51] | |
|
|
| Jag åker gärna med i någon tidig bil. Går på i A-sund. |
| Skrivet av: | Axel [2007-11-05 20:06] | |
|
|
| Jag kan ta min bil för första avfärden. Går i fyra st, fem st lite trängre. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-11-05 16:33] | |
|
|
| Jag har full tillgång till Corsan, fem stora kan få plats. |
| Skrivet av: | stefan [2007-11-05 10:37] | |
|
|
| Groth>>klart man fixar att leka med axel en stund om han står ut! |
|
|
|
 |