 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags för JUKOLA (uppdaterad)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2008-06-12 11:16] | |
|
|
Tycker Axels:s förslag lät bra. Annars kan vi sitta i korridoren på båten och koka gröt på trangiakök, det fungerar ju också. |
| Skrivet av: | Widdas [2008-06-12 11:33] | |
|
|
Stefan!!!
Läs informationen igen. Det finns frukost på båten nu. Åtminstone för 26 stycken. Skall försöka få fram ett par till. |
| Skrivet av: | stefan [2008-06-12 11:16] | |
|
|
Tycker Axels:s förslag lät bra. Annars kan vi sitta i korridoren på båten och koka gröt på trangiakök, det fungerar ju också. |
| Skrivet av: | Axel [2008-06-11 12:38] | |
|
|
Jag röstar för en frukost när vi kommit iland, medhavd blir nog lite torftig.
Tips som jag hört andra klubbar gjort>> Kolla med hotellet i hamnen i Åbo, ligger precis vid terminalen om vi kan äta frukost där när vi kommer i land. Då får vi förhoppningsvis en bra frukost också. http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=91051
Vad tror du Widén? |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-06-11 11:41] | |
|
|
Jag röstar nog för frukost på land vid nåon slags matbutik.
Förövrigt, viktig info från Jukolas hemsida: "Det är strängt förbjudet att löpa över gårdsplan eller tomtar." =) |
| Skrivet av: | Balken [2008-06-11 10:16] | |
|
|
Chewie>> När kommer du till Stockholm? Svänga förbi Saltsjökvarn och joina mig ner till terminalen?
Frukost>> Det ordnar sig... på nått sätt... |
|
|
| Vad gäller frukost är vi flexibla och rättar oss efter majoritetens vilja. |
| Skrivet av: | Chewie [2008-06-11 8:01] | |
|
|
| Glömde ju skriva om frukosten. Jag kan tänka mig att ta med egen eller att stanna strax efter landgång och äta. |
| Skrivet av: | Chewie [2008-06-11 7:59] | |
|
|
| Kanon!! Jag ansluter Stadsgården runt kl. 19.01:20 på fredag, ses där :) |
|
|
|
 |