 |
|
|
|
Kommentera nyheten ÄNDRAD TRÄNING LÖRDAG
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2007-11-30 10:45] | |
|
|
| Jag ska dit också! Finns både bil eller så tar jag plats! |
|
|
Jag hade tänkt komma, men kan inte... :-(
Ni får tala om ifall det är något parti av området ni inte hinner springa igenom så åker jag upp och kollar av det en senare dag. |
| Skrivet av: | stefan [2007-11-30 10:45] | |
|
|
| Jag ska dit också! Finns både bil eller så tar jag plats! |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-30 10:15] | |
|
|
| Jag åker gärna med. Springer dock nog inte mer än ca 90 min... |
| Skrivet av: | Piraten [2007-11-30 9:43] | |
|
|
Jag kommer!
Någon som vill samåka? |
|
|
|
 |