 |
|
|
|
Kommentera nyheten Gamla Oljud
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2006-11-06 10:29] | |
|
|
Kände du igen dig i någon bild? Rolig läsning om skidotävlingarna, vill minnas att på den närtävlingen som KFUM hade i Blankhult så var det massor med härlig lössnö och på KM nere i hallsberg som även var KM för Alferna så hade långfärdsskridskor gått precis lika bra att använda. |
| Skrivet av: | Palmér [2006-11-09 12:46] | |
|
|
| Kul att någon har tagit hand om dessa gamla synder........Man hade tydligen mer tid för klubbarbete förr i tiden.. |
| Skrivet av: | stefan [2006-11-06 10:29] | |
|
|
Kände du igen dig i någon bild? Rolig läsning om skidotävlingarna, vill minnas att på den närtävlingen som KFUM hade i Blankhult så var det massor med härlig lössnö och på KM nere i hallsberg som även var KM för Alferna så hade långfärdsskridskor gått precis lika bra att använda. |
|
|
|
 |