INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Älgens b.b i Ånnaboda Måndag 5/6 18.00

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2006-06-06 9:50]
Detta kanske skulle vara stående måndagsträning :)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fimpen [2006-06-06 22:15]
Låter som en bra idé! Då kanske t o m jag kan börja röra på mig! För kul verkar det!

Skrivet av: stefan [2006-06-06 9:50]
Detta kanske skulle vara stående måndagsträning :)

Skrivet av: Ari [2006-06-05 16:52]
Låter kul! Men jag får vänta till ihöst med att roa mig med den här typen av verksamhet. Har precis joggat två varv rut stora holmen:0.5 meter stigning.....du får lova och köra det här även i höst!

Skrivet av: iva [2006-06-05 16:15]
hoppas jag får lite tjejsällskap! ;)

Skrivet av: Feenie [2006-06-05 8:43]
Låter skoj, men mina ben är lite sega, så jag dyker inte upp. Jag hoppas att du kör den här träningen någon mer gång i sommar!!

Skrivet av: fimpen [2006-06-05 6:17]
Härligt, kommer tyvärr inte ikväll, men i höst med lite mer träning så ska det bli kul att löpa lite backe!