INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Hälsingland under Kristi himmelsfärdshelgen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2006-04-03 7:24]
Jag kommer också med.
daS>>Du kan ju springa i Borlänge på torsdagen då får du ju en riktig bana till.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2006-04-03 8:39]
Okej det var elitserien som var för sig. Jag kommer springa tunasprinten, 200 får starta, kan bli kul!

Skrivet av: Peiza [2006-04-03 8:32]
stefan>> Det är väl spikat sen länge, vad jag vet. =)

Vilka tävlingar är det som gäller där uppe? finns ju flera att välja på vad jag kan se.

Skrivet av: stefan [2006-04-03 7:24]
Jag kommer också med.
daS>>Du kan ju springa i Borlänge på torsdagen då får du ju en riktig bana till.

Skrivet av: da Silva [2006-04-02 20:50]
Tråkigt med bara en riktig bana på fyra dagar... Men nu är jag anmäld!

Skrivet av: Patrik [2006-04-02 20:31]
CG>> Bra intiativ till Hälsingland, anmäld!

hoppas på fler så vi får ett slagkraftigt kavlelag!