INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Resultat från Kort-KM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2005-09-13 22:57]
janne>>Tackar, trevlig bana i tuff terräng.
Jag tror att Roland Fjällström sprang den långa banan.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Öberg [2005-09-14 18:55]
Janne --> Det gjorde du bra! Bra SM-genrep (alltså banan och så). Du kan få fortsätta arrangera om du vill......: )

Skrivet av: HNord [2005-09-14 18:32]
Kanonarrangemang, banan var den bästa jag sprungit på länge (även 14e...)!

Skrivet av: Piraten [2005-09-14 14:55]
Stefan>> Tack för att du var uppmärksam på att Roland hade hamnat i fel klass.

Roland>> Bra kämpat, synd att du inte hittade alla men nu kan du gå in i Winsplits och se hur du låg till mot t.ex Stefan. under loppet.

Skrivet av: culin [2005-09-14 12:31]
Grattis alla som fick vara med o springa. Grattis till er som fick äran att lägga Kort-KM nästa år. Banan ser kanon ut. Synd att man måste jobba. Annars ...

Skrivet av: Göthlin [2005-09-14 12:12]
Tack Janne för rolig bana i krävande terräng och formidabel resultatpresentation. Grattis Christer till att ha satt så många seniorer på pottan och Per till vinsten förstås...

Skrivet av: Balken [2005-09-14 8:32]
Weine>> Grattis till den enormt bra tiden till 8:an.
Jane>> Synd att jag inte mår bättre, det ser riktigt roligt ut det där.

Skrivet av: Groth [2005-09-14 7:59]
Son vanligt ett superbt Kort-KM. Tackar och bugar!

Skrivet av: stefan [2005-09-13 22:57]
janne>>Tackar, trevlig bana i tuff terräng.
Jag tror att Roland Fjällström sprang den långa banan.

Skrivet av: Peiza [2005-09-13 22:22]
Det var roligt. Snabba tider och karta på nätet, det gillar vi!

Skrivet av: da Silva [2005-09-13 21:27]
Mycket trevlig bana! Grattis Öberg till nästa års tävlingsledarskap... :-)