 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kontrollutsättning till SVM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2005-08-01 21:25] | |
|
|
| calle>>Jag kan på lördag om det är ont om folk. |
|
|
Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI. Good luck :) |
|
|
Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI. Good luck :) |
| Skrivet av: | Calle [2005-08-01 21:42] | |
|
|
| Stefan>> Låter mkt bra, ska prata med Albin om hur många som behövs men räkna med att du kommer att vara med.. |
| Skrivet av: | stefan [2005-08-01 21:25] | |
|
|
| calle>>Jag kan på lördag om det är ont om folk. |
| Skrivet av: | Calle [2005-08-01 18:09] | |
|
|
| Kontrollutsättare>> Mer info kommer vilken dag som helst.. |
| Skrivet av: | Löken [2005-08-01 14:11] | |
|
|
| Jag kan sätta ut på lördag. Det kommer mer info om detta eller?? |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-08-01 7:18] | |
|
|
| Jag sätter ut på lördag! |
| Skrivet av: | Axel [2005-07-31 20:18] | |
|
|
| Jag sätter ut på lördag! |
|
|
|
 |