INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Teknikträning Kinkhyttan (norra) tisdag 12/4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2005-04-11 15:14]
Potnus>>Jag har kartor hos mig men ska iväg en sväng i kväll, hör av mig!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Ari [2005-04-12 8:04]
Är med!

Skrivet av: dg [2005-04-11 21:33]
Just det, jag har en sambo som kommer också.

Skrivet av: dg [2005-04-11 21:28]
kommer

Skrivet av: Öberg [2005-04-11 19:32]
Per och Sara kommer

Skrivet av: Brynäs [2005-04-11 18:58]
Kommer ej, kör poängtävling med Garpenlunds.

Skrivet av: Balken [2005-04-11 16:37]
Kommer och vill springa långabanan

Skrivet av: stefan [2005-04-11 15:14]
Potnus>>Jag har kartor hos mig men ska iväg en sväng i kväll, hör av mig!

Skrivet av: Kajsa [2005-04-11 11:13]
Jag kommer nog.

Skrivet av: Calle [2005-04-11 10:44]
Jag säger som eppo, för stefans skull kommer jag och tar den långa...

Skrivet av: Pontus [2005-04-11 10:07]
stefan>> Malin och jag tänkte träna stafett med publik på tisdag. Jag kör första (start vid 1630) och malin andra och johanna hejar på. För att klara detta vill vi ha tag i en karta med bana redan ikväll eller imorgon förmidda. Om malin sedan kan få åka hem med någon annan från träningen så är vi väldigt tacksamma.