 |
|
|
|
Kommentera nyheten Veckoläger i Långberget V 6.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2004-11-22 9:57] | |
|
|
| Kom igen nu, anmäl er så jag vet om jag ska avboka 1 eller 2 stugor. Jag har 3 stugor preliminärbokade. |
| Skrivet av: | JoV [2004-11-28 17:23] | |
|
|
| stefan>> Tors-Sön passar mig bättre. |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-23 7:16] | |
|
|
| beh>> Vi lär dig. |
| Skrivet av: | beh [2004-11-22 21:50] | |
|
|
| Jag är på. Kan iofs inte åka skidor men det får man väl lära sig tills dess... |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-22 9:57] | |
|
|
| Kom igen nu, anmäl er så jag vet om jag ska avboka 1 eller 2 stugor. Jag har 3 stugor preliminärbokade. |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-18 11:53] | |
|
|
| skistar>>Det blir båda. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-11-15 9:49] | |
|
|
| skistar>> båda, så sa vi igår iaf |
| Skrivet av: | skistar [2004-11-15 9:31] | |
|
|
Bra idé. Jag vill följa med. Sen finns det möjlighet att åka med mig tidigt som tusan söndag 13 till norberg på Engelbrektsloppet, om man vill.
Är detta veckoläger ersättning för den tänkte skidhelgen i januari, eller blir det både och? |
| Skrivet av: | gurra [2004-11-13 18:10] | |
|
|
| jag är intresserad! |
| Skrivet av: | mjg [2004-11-13 9:26] | |
|
|
För mig låter det väldigt bra. Då slipper jag släppa ner en cykel till Spanien nästa år... :) |
| Skrivet av: | Balken [2004-11-12 22:11] | |
|
|
| Låter bra. Men slalombacken var lite väl kort, bara 250meter och med knapplift. |
|
|
|
 |