INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Resultat från Jukolatestet

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: stefan [2004-06-03 21:11]
peiza>>Bra jobbat.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2004-06-04 9:36]
Peiza>> Gött!

Själv ser jag hur jag lägger upp ett tempo i början som jag vill hålla, men kroknar på slutet. Dock flyttas tröttgränsen framåt hela tiden!

Skrivet av: Groth [2004-06-04 9:18]
Bra jobbat Peiza! Mosse är alltid mumma...
Ett varningens ord, spring inte och försök knyta dina byxor så de sitter uppe och hålla rätt riktning samtidigt (se min sträcktid till 2:an..). Undvik också att springa med gamnacke.

Skrivet av: Peiza [2004-06-03 21:57]
Pontan och Steffo>>Tackar... var inte så lurigt att få till när man var utvilad.

Kan för övrigt meddela att Degen och Mastern troligen hade blivit godkända om deras banalternativ hade rapporterats in.

Skrivet av: stefan [2004-06-03 21:11]
peiza>>Bra jobbat.

Skrivet av: Pontan [2004-06-03 21:02]
bra jobbat Per.Min första reflektion är att jag var trögstartad men att jag fick upp ångan efter berget. Mosslöpning verkar vara en stark sida hos mig.