 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat och sträcktider från teknikträningen 16/9
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | stefan [2003-09-17 13:21] | |
|
|
Gäller ju att inte bli lurad av banläggarens små finter. Var också vid riktig punkt först. |
|
|
| Anders>>> Du borde veta att man inte ska tro på ett ord av vad Skopan säger... |
| Skrivet av: | Anders [2003-09-17 18:56] | |
|
|
| stefan>> Skopan (som var en av dom 3 som inte bommade kontrollen) hävdar att hon hade rätt punkt inritad på sin karta |
| Skrivet av: | stefan [2003-09-17 13:21] | |
|
|
Gäller ju att inte bli lurad av banläggarens små finter. Var också vid riktig punkt först. |
| Skrivet av: | Anders [2003-09-17 8:16] | |
|
|
| da Silva>> Jag va också vid rätt punkt, men sen hittade Stefan fel punkt och då sprang jag dit, förstod att det var fel, men stämplade iaf och fick rättstämplat. Jag tror det var så man skulle göra. |
|
|
| Bra jobbat! Men hur kan man få felstämplat när man varit vid rätt punkt och inte kontrollen var det? Snarare de som hittade kontrollen utan att märka att nåt var fel som borde straffas! :-) |
|
|
|
 |