 |
|
|
|
Kommentera nyheten VETS KANSKE INTE ON TOUR AGAIN?
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | peter johansson [2008-02-12 17:43] | |
|
|
| vore skitkul jag hänger på. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-02-19 21:40] | |
|
|
| Åh, om man ändå vore vuxen! |
| Skrivet av: | frippe [2008-02-13 9:19] | |
|
|
| Åker gärna med !! |
| Skrivet av: | Christer Öst [2008-02-13 7:46] | |
|
|
| Jag anmäler mig! |
| Skrivet av: | Widdas [2008-02-12 19:52] | |
|
|
| Jag skulle mer än gärna hänga med. Det är bara så att jag kommer hem från en veckas turskidåkning i Jämtlandsfjällen på söndagmorgon den 16:e så jag hänger med nästa år i stället. |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-12 19:24] | |
|
|
Hänger på om inte Brynäs spelar SM-final förståss.
|
| Skrivet av: | peter johansson [2008-02-12 17:43] | |
|
|
| vore skitkul jag hänger på. |
|
|
|
 |