INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Dala-Dubbelns rese-information

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: peter [2005-10-13 15:45]
Fältlunchen på lördag är egen matsäk eller markan (finns faluburgare samt hamburgare).
Man skall medtaga liggunderlag/luftmadrass, kudde och sovsäck om du inte vill få ont.
Medtag pengar till middag på lördag som kommer vara på stan samt söndag lunch i Ludvika.
Kom i tid på lördag morgon.
M.V.H peter

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: peterjohansson [2005-10-13 22:34]
GUNNEL>> KOSTNAD FÖR RESAN ÄR 200KR OCH FÖR DET FÅR MAN BUSSRESAN FRUKOST OCH LOGI PÅ HÅRT UNDERLAG.
TA MED MATLÅDA TILL LÖRDAG LUNCH SEDAN ÄTER VI I FALUN PÅ KVÄLLEN SAMT I LUDVIKA PÅ HEMRESAN PÅ SÖNDAGEN DETTA STÅ VARJE PERSON FÖR SJÄLV

GLÖM INTE VARMA KLÄDER NU SKULLE KYLAN KOMMA TILL HELGEN
VI SES PÅ LÖRDAG MORGON VID STRAIKE PARKERINGEN (FD POSTTERMINALEN)

Skrivet av: gunnelost [2005-10-13 15:58]
Peter, kan du skriva lite om kostnader för övernattning och buss också eftersom jag inte har riktig koll på vilka av de yngre som ska med. Jag tror alla kollar här.

Skrivet av: peter [2005-10-13 15:45]
Fältlunchen på lördag är egen matsäk eller markan (finns faluburgare samt hamburgare).
Man skall medtaga liggunderlag/luftmadrass, kudde och sovsäck om du inte vill få ont.
Medtag pengar till middag på lördag som kommer vara på stan samt söndag lunch i Ludvika.
Kom i tid på lördag morgon.
M.V.H peter

Skrivet av: Stefan Risberg [2005-10-12 18:55]
Hur är det med fältlunchen. Ingår den för våra deltagare?.
Vad det gäller övernattningen bör man medtaga liggunderlag, kudde och sovsäck ?

Skrivet av: Gunnel [2005-10-11 20:24]
Våra yngre ungdomar som ska vara med för första gången undrar över kostnader. Betalar klubben eller betalar man själv uppehälle och mat?