 |
|
|
|
Kommentera nyheten Naturpasset
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | ollehe [2005-05-09 10:43] | |
|
|
Klart man tar den enda möjligheten att bli först i nå´n gång.(att anm.) Jag vill träna |
| Skrivet av: | BoRot [2005-05-18 12:07] | |
|
|
| Samling och avresa 1800 från klubbstugan |
| Skrivet av: | Christina WL [2005-05-17 13:07] | |
|
|
| Jag kommer. Har man tänkt sig någon särskild starttid? Alltså, från när kommer man åt en karta? |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2005-05-17 10:48] | |
|
|
| Sprang över kontrollerna igår och nu är alla på sin rätta plats och det är fint i skogen. Vill meddela att det vid kontroll 87 låg ett litet rådjurskid ca 20 meter från kontrollen i snåret och sov. |
| Skrivet av: | ollehe [2005-05-09 10:43] | |
|
|
Klart man tar den enda möjligheten att bli först i nå´n gång.(att anm.) Jag vill träna |
|
|
|
 |