 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kolmårdskavlen inställd!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | mjg [2005-03-28 14:13] | |
|
|
| Det blir inte mycket till Dream Team tävling i år... |
| Skrivet av: | mjg [2005-03-28 14:13] | |
|
|
| Det blir inte mycket till Dream Team tävling i år... |
| Skrivet av: | Kenneth, VOK [2005-03-27 21:30] | |
|
|
Svartnatta på ny karta körs som planerat. I "storskogen" är det barmark, i övrigt 1-10 cm snö. Korven avnjuts som vanligt på fast mark under tak. |
|
|
|
 |