 |
|
|
|
Kommentera nyheten Natt KM 8 april för H21
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Har lyckats dubbelboka mig. Var visst sammankallande på det andra arrangemanget så jag får ge upp mina natt-OL-ambitioner. |
| Skrivet av: | NormanK [2008-04-07 17:17] | |
|
|
| Vilka banor är aktuella imorgon kväll?? |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-07 13:42] | |
|
|
| Jag kan ta magnus karta.. |
|
|
| Har lyckats dubbelboka mig. Var visst sammankallande på det andra arrangemanget så jag får ge upp mina natt-OL-ambitioner. |
| Skrivet av: | Brynäs. [2008-04-03 10:54] | |
|
|
| Måste vara ett sent första april-skämt att arrangera Natt-KM samma dag som OK Milans poängtävling. |
|
|
|
 |