 |
|
|
|
Kommentera nyheten 13-20åringars ungdomsträning söndag 5/2 kl.10.00
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | lovisa [2006-02-01 18:11] | |
|
|
| ja kommer om något annat inte bestämms..men ja tror det iaf.. |
| Skrivet av: | matte [2006-02-02 21:29] | |
|
|
| fille kommer |
| Skrivet av: | stina [2006-02-02 13:12] | |
|
|
Jag var visst inbokad som funktionär till wadköpingsloppet, så jag kommer inte
|
| Skrivet av: | peter johansson [2006-02-01 21:39] | |
|
|
| jakob kommer |
| Skrivet av: | peter johansson [2006-02-01 21:38] | |
|
|
milan kommer med 5st
|
|
|
Från Garphyttan kommer Jonna Pahlm, Marcus Jansson, Charlotte Kung, Hanna Larsson och Therese Larsson med Torun Pahlm som ledare. Torbjörn Jansson |
| Skrivet av: | lovisa [2006-02-01 18:11] | |
|
|
| ja kommer om något annat inte bestämms..men ja tror det iaf.. |
| Skrivet av: | peter johansson [2006-02-01 17:58] | |
|
|
| hagaby kommer med 12st |
| Skrivet av: | stina [2006-02-01 12:22] | |
|
|
| jag kommer om jag blivit frisk |
| Skrivet av: | matte [2006-02-01 7:03] | |
|
|
| Jag kommer |
|
|
|
 |