 |
|
|
|
Kommentera nyheten TIMMEN 5/11.Anmälan, återbud, utsättning & samling
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | lovisa [2005-11-01 9:27] | |
|
|
| Kommer inte kunna springa i helgen.. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-04 10:00] | |
|
|
| Tar tillbaka min anmälan, är inte fullt frisk för att ens jogga runt. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-03 20:19] | |
|
|
| Ylva>>Ingen pinne behövs till timmen. |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-11-03 19:39] | |
|
|
| Jonathan vill ha skuggning av mig, så jag deltar med honom |
| Skrivet av: | matte [2005-11-03 9:55] | |
|
|
| Pappa och Jag Kommer inte kunna springa. |
| Skrivet av: | ylva [2005-11-02 21:28] | |
|
|
| Emma Löfstedt är anmäld men saknar pilledutt. Kan hon få låna en på lördag? |
| Skrivet av: | Patrik [2005-11-02 9:06] | |
|
|
| Tyvärr är jag också tungen att dra tillbaka min anmälan.Så nu missar åtminstone 2/3 av fjolårets segrare årets upplaga av Timmen. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-11-01 9:27] | |
|
|
| Kommer inte kunna springa i helgen.. |
|
|
|
 |