 |
|
|
|
Kommentera nyheten Lisebergsresa med guldgänget - söndag 14/8
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | lovisa [2005-08-09 16:31] | |
|
|
| jag kommer=) |
|
|
| Ja trodde ja va anmäld men de va ja visst inte och ja hoppas det inte är försent nu....för ja skulle vilja hänga med |
| Skrivet av: | stina [2005-08-09 22:07] | |
|
|
| jag kommer. |
| Skrivet av: | lovisa [2005-08-09 16:31] | |
|
|
| jag kommer=) |
| Skrivet av: | Jake [2005-08-08 18:23] | |
|
|
| jag hänger med! |
| Skrivet av: | Anders [2005-08-07 14:03] | |
|
|
| Jag kommer.... |
| Skrivet av: | Kristin [2005-08-06 21:30] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Petra [2005-08-06 11:01] | |
|
|
| Jag och Conne kommer |
|
|
|
 |