 |
|
|
|
Kommentera nyheten NATTUPPFÖLJNING 6 o 7 nov. Mässan stängd!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Om debatten nedanför detta inlägg verkar frvirrad i förhållande till nyheten så beror det på att den (nyheten) är ordentligt redigerad sedan beskedet kom om den stängda mässan. Nu ska det bli kul att se namnen strömma in här ovan! |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-11-06 16:55] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | stina [2007-11-05 23:16] | |
|
|
| jag räknar med att komma imogron! |
|
|
| kan tyvärr inte komma imorgon... |
|
|
| Vad tänker jag med? Jag jobbar länge på tisdag och hinner antagligen inte till kl 18.00. Ska försöka få dit våra lampor i alla fall. |
| Skrivet av: | Anette C [2007-11-04 19:52] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. Jag tar med alla lampor vi har, 4 st tror jag. |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-04 10:29] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | lovisa [2007-11-01 12:27] | |
|
|
| Jag kommer nog båda dagarna. |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars H [2007-11-01 8:20] | |
|
|
| Vi kommer på tisdag. |
|
|
|
 |