 |
|
|
|
Kommentera nyheten Timmen 2006 Avklarad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Jag tror inte att ett tillräckligt stort TACK framfördes tillräckligt tydligt till Arne Larsson, Gunnel och Christer Öst för utsättning, och för intagning till ett halvanonymt gäng med Emma i spetsen och fr.a Christer Öst. Hans förmåga att cykla i skogen med 15-20 stolpar under högerarmen var fullständigt formidabel. |
| Skrivet av: | M&M [2006-11-08 21:13] | |
|
|
| Satsade faktiskt 15 kr på dig Pecka och lag 1. Men vet inte om jag skall vara besviken ;-) |
|
|
Efter ett 6-årigt medlemsskap i KFUM har man lärt sig vilka dom "stora" tävlingarna är. 10-mila,25-manna, O-ringen och Timmen. Hellstrands timmen i slutet av säsongen! Denna eminenta, lustfyllda kulttävling för alla.. kan det bli bättre? Till nästa år blir det säkert ngt "jubileums-timmen" väl värt att fira med ännu fler deltagre. Som sagt. Kult. |
|
|
| Jag tror inte att ett tillräckligt stort TACK framfördes tillräckligt tydligt till Arne Larsson, Gunnel och Christer Öst för utsättning, och för intagning till ett halvanonymt gäng med Emma i spetsen och fr.a Christer Öst. Hans förmåga att cykla i skogen med 15-20 stolpar under högerarmen var fullständigt formidabel. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-11-05 18:28] | |
|
|
| 181 poäng lästes upp för lag 7 om jag minns rätt. : ) |
|
|
|
 |