 |
|
|
|
Kommentera nyheten Intervallträning 31/1
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | iva [2006-01-30 20:09] | |
|
|
detta låter jätteskoj, svårt att låta bli o vara med, fast jag överansträngde just vaden häromdan... fråga: du kör andra serien snabbare (6*34 + 6*32), varför? |
| Skrivet av: | Björne [2006-01-30 21:08] | |
|
|
| Rackarns att foten krånglar! Får hänga på närmare mot säsong istället.. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-01-30 20:29] | |
|
|
Iva-->Bra fråga : ) Det beror dels på att jag varit osäker på vad jag (läs vaden) klarat. Skönt då att känna i lite lugnare tempo först (i början avslutade jag efter 6st). Detta har hängt i. Nu tycker jag mest att det är skönt att helt fokusera på avslappning/löpteknik första 6. För att landa på 32s behöver jag ta i ganska mycket och då är det bra om tekniken redan "sitter". |
| Skrivet av: | iva [2006-01-30 20:09] | |
|
|
detta låter jätteskoj, svårt att låta bli o vara med, fast jag överansträngde just vaden häromdan... fråga: du kör andra serien snabbare (6*34 + 6*32), varför? |
|
|
|
 |