INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Intervallträning 31/1

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: iva [2006-01-30 20:09]
detta låter jätteskoj, svårt att låta bli o vara med, fast jag överansträngde just vaden häromdan...
fråga: du kör andra serien snabbare (6*34 + 6*32), varför?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Björne [2006-01-30 21:08]
Rackarns att foten krånglar! Får hänga på närmare mot säsong istället..

Skrivet av: Öberg [2006-01-30 20:29]
Iva-->Bra fråga : )
Det beror dels på att jag varit osäker på vad jag (läs vaden) klarat. Skönt då att känna i lite lugnare tempo först (i början avslutade jag efter 6st). Detta har hängt i.
Nu tycker jag mest att det är skönt att helt fokusera på avslappning/löpteknik första 6. För att landa på 32s behöver jag ta i ganska mycket och då är det bra om tekniken redan "sitter".

Skrivet av: iva [2006-01-30 20:09]
detta låter jätteskoj, svårt att låta bli o vara med, fast jag överansträngde just vaden häromdan...
fråga: du kör andra serien snabbare (6*34 + 6*32), varför?