 |
|
|
|
Kommentera nyheten Spring Cup Info inför resa
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | gurra [2004-03-23 16:04] | |
|
|
| I like it. |
| Skrivet av: | Pecka [2004-03-25 23:51] | |
|
|
| Jag vet att det finns andra önskemål om placering i bussarna. Om det går att fördela så att inte alla ska åka i samma buss är det OK. Vi kan ju inte bara tänka på oss själva utan alla måste få plats. Planeringen måste utgå från vårt gemensamma behov, att alla ska komma med! |
|
|
| som sakt går de att årdna att jag & petra åker i samma bil? |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-23 16:04] | |
|
|
| I like it. |
|
|
|
 |