 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsläger i Stavsjö 19-21/3
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | gurra [2004-03-08 18:06] | |
|
|
| 10-mila filmen låter ju oerhört intressant |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-17 9:16] | |
|
|
Åker vi direkt till Natt-träningen eller passerar vi Stavsjö innan? Duschar vi i samband med natt-träningen eller byter vi om till torrt och duschar i Stavsjö? |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-11 8:11] | |
|
|
| Är det så att alla kan åka kl 16.00 eller är det någon bil som kan tänkas åka lite senare, typ 17.30-18.00? Det vore önskvärt för mig i allafall. Då hinner man antagligen inte med på budkavleträningen, men man hinner kanske ta ett nattpass efter de andra iallafall. |
|
|
| Det här kommer bli så himla lejsert... |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-08 18:06] | |
|
|
| 10-mila filmen låter ju oerhört intressant |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-08 9:45] | |
|
|
| Ser kul ut! |
|
|
|
 |