 |
|
|
|
Kommentera nyheten Beställning av kläder till klädshopen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | gunnel [2005-01-04 14:13] | |
|
|
En del av våra nybörjare köpte kläder i november. Eftersom kläderna då tog slut och en del blev utan tror jag det kommer att behövas klubboveraller i storlekar lämpliga för 7 - 12-åringar. Säkert kommer det att finnas intresse för tävlingskläder också under våren.
För vår egen del önskar Stina och Lovisa vindbyxor stl S? |
| Skrivet av: | Axel [2005-02-08 11:38] | |
|
|
| Knäbyxa |
| Skrivet av: | HNord [2005-02-07 12:42] | |
|
|
| OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L? |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-07 12:32] | |
|
|
| jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs. |
|
|
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?) Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm) |
| Skrivet av: | AA [2005-02-07 7:56] | |
|
|
| Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra. |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2005-02-06 22:28] | |
|
|
| Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor. |
| Skrivet av: | beh [2005-02-06 22:18] | |
|
|
| Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ??? |
| Skrivet av: | Carro [2005-01-19 13:21] | |
|
|
| Ett par knäbyxor. I stl M. Tack. |
|
|
Jag behöver ju helt nya kläder. Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-01-10 13:07] | |
|
|
| Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut... |
|
|
|
 |