 |
|
|
|
Kommentera nyheten JUKOLA-träning söndag 27 maj
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | groth [2007-05-23 12:29] | |
|
|
| ger mig ut på 11 km |
|
|
här kommer fyra anmälningar: 8km daniel 5km Lina, Catrine och jan-åke |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 20:27] | |
|
|
| Tomas Hallmén>> Många av KFUMarna är på 30års kalas hos Per Öberg i Stigtomta. Så jag antar att det är därför... |
| Skrivet av: | Tomas Hallmén [2007-05-26 20:12] | |
|
|
| Är det gemensam start 16.00??? |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 14:57] | |
|
|
| Löken>> Nu kom jag på det, det är ju kalas i Stigtomta... |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-26 14:52] | |
|
|
| da Silva>> Varför den extremt idiotiska tiden kl. 16.00??? |
|
|
| Det finns ett antal extrakartor på varje bana, så det är bara att dyka upp även om man inte hunnit anmäla sig. Välkomna! |
| Skrivet av: | Jakob Wallenhammar [2007-05-25 21:34] | |
|
|
| Kör gärna 8 Km |
| Skrivet av: | Daniel Attås [2007-05-25 21:09] | |
|
|
| Eftersom det inte finns någon längre bana än 11 km så tar jag den. |
| Skrivet av: | Mattias Andersson [2007-05-25 20:35] | |
|
|
| jag vill bara springa 11 km. |
| Skrivet av: | Dan [2007-05-25 19:37] | |
|
|
| 11 |
|
|
|
 |