INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Natt-träning tisdag 10/4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: groth [2007-04-05 11:59]
UK> jag kommer tyvärr inte kunna springa. Hoppas det släpper snart men fan vet

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pionhed [2007-04-10 10:52]
Jag är på! Dock räcker min lampa, vad jag vet, bara 60 min. Men det hinner man kanske 10-11 km i bergslagterräng på?!?

Hursom, jag vill gärna springa ikväll!

Skrivet av: stefan [2007-04-09 20:46]
mmm natt-ol. kanske kan va nått. jag är på!

Skrivet av: Kristin J [2007-04-08 21:39]
OK Milan har även lovar att sätta ut reflexer på mellanbanan för dom som inte vill springa så långt. Jag tänkte åka dit och öva lite natt-ol.

Skrivet av: Björne [2007-04-05 19:33]
Självklart på!

Skrivet av: Chewie [2007-04-05 13:12]
Sprang Natt-KM igår och kör alternativträning nästa vecka. Men något mer nattpass hinns nog med. Håller för övrigt med Peiza

Skrivet av: Sjögren [2007-04-05 12:30]
Jag är så klart på! 10MILA hägrar =)

Skrivet av: groth [2007-04-05 11:59]
UK> jag kommer tyvärr inte kunna springa. Hoppas det släpper snart men fan vet

Skrivet av: UK [2007-04-05 11:19]
Den här träningen kommer att gälla som "den viktiga natträningen" jag skrev om i första infomailet. Så Tiomila-löpare bör komma och springa! Det kommer även att ordnas en tiomilaträning i Kungsör den 18e men det blir en dagträning.

Skrivet av: da Silva [2007-04-04 23:06]
Jag tänkte åka dit, kan ta bil.