INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träning 5 juni

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: frippe [2008-06-01 7:59]
5.8 gärna! För avhämtning i klubbstugan 18.00?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: C-G [2008-06-03 18:59]
Till de som beställt kartor till torsdag kväll / fredag morgon. Eftersom KFUM skall ha en egen marknadsafton på torsdag och det inte är något i klubbstugan, så sätter jag kartorna på tavlan UTANFÖR klubbstugan på torsdag e m. Märkta med ert namn så ta rätt karta. Def. finns på baksidan av kartan.
Bana 1 (7,8 km) har skala 1:10 500 för att få rum banan på en A4 utskrift. Men skillnaden är så liten att ni inte märker av den mot den vanliga 1:10 000.
Jag plockar ner T-ställningarna efter 12 på fredag.

Skrivet av: BjörnL [2008-06-02 22:52]
En 7,8 till Erik, springer fredag fm, hämtar karta på torsdag.

Skrivet av: Anne Eriksson [2008-06-02 22:43]
Vi springer gärna på fredag morgon.
4,1 + 3,0 + 2,4 = 3 st kartor. / Ellinor, Jacob och Peter

Skrivet av: Pionhed [2008-06-02 13:13]
Jag tar gärna en 7.8km-bana och hänger på Kattis och den långe på fredagsmorgonen.

Skrivet av: frippe [2008-06-01 7:59]
5.8 gärna! För avhämtning i klubbstugan 18.00?

Skrivet av: Ari [2008-05-30 10:22]
Två st 7.8 önskas

Skrivet av: Brynäs [2008-05-29 9:17]
Weine 7.8 Eleonor 4,1

Skrivet av: Kattis [2008-05-28 17:47]
Va bra, det blir tidig start ser jag.. vill gärna ha en karta för 7,8 och en för 4,1. Tack!

Skrivet av: C-G [2008-05-28 17:11]
Visst kan du gör det, helst före eftersom jag direkt efteråt plockar in t-ställningarna. Vilken bana isåfall?

Skrivet av: Kattis [2008-05-28 16:11]
C-G>> Finns det möjlighet att få springa den under dagen den 6:e, givetvis så att det inte krockar med deras KM?