INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Veteranlagen till VENLA & JUKOLA NYTT

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: frippe [2006-05-05 8:36]
culin>> Räkna inte med bärhjalp av mig.
Det här för tankarna till uttrycket; lång natts färd mot dag.....

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Kenneth, VOK [2006-06-04 2:04]
fimpen>> Sugen på första?

Skrivet av: fimpen [2006-05-31 17:23]
BoRot>> Absolut!

Skrivet av: BoRot [2006-05-31 12:38]
Såg att Fimp o Hardt tillhörde reservenheten , har Ni båda lust att om Ni läser detta ta med utrustning för att förstärka Veteranerna??

Skrivet av: hansgöran [2006-05-20 0:32]
Skulle det vara så att vi inte får ett Gubblag till Jukola... står jag till förfogande att löpa i övriga lag , dock ej natt.

Skrivet av: H-G [2006-05-17 22:16]
Tråkigt med alla dessa återbud, hoppas att vi får ett Gubblag till Jukola...
Jag ställer med glädje upp på sista sträckan.

Skrivet av: frippe [2006-05-16 9:30]
Även jag måste tyvärr lämna återbud.

Skrivet av: Ari [2006-05-16 8:32]
Tjena!

Måste vara realistisk o konstatera att det inte kommer att gå springa om en månad:känns tråkigt, vilken höjdare det kommer att bli!

Så in med en frisk, stark, snabb, orienteringssäker ersättare. Som den storklubb vi är så har vi ju den fördelen att det i veteranleden finns en stor konkurrens:många äro manade men få äro kallade!

Angående hänga med som coach skulle jag vilja fundera ett par dagar, om möjligt:årerkommer!

Ari

Skrivet av: fimpen [2006-05-12 6:57]
Rolle>>> Kom igen, du kan ju vara coach iaf!!!!

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-05-09 21:06]
BoRot>> Jag känner att jag inte räcker till riktigt ännu för att springa Jukkola så du får plocka in en reserv istället för mig. Återkommer gärna nästa år då jag förhoppningsvis hunnit lära mig mer.

Skrivet av: H-G [2006-05-06 17:14]
Ari >>> Tack för ditt smicker....men det är mina ögon som bestämmer...
på natt (det blir imma) o skulle det dessutom bli regn ... då är jag blind.
Ari... Förstå mig rätt, jag gillar natt-ol...men det är inte kul.. när man inte ser som man vill.