 |
|
|
|
Kommentera nyheten Efter 10-mila inför Jukola
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-06 23:14] | |
|
|
| Hoppas på att komma! |
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-07 15:59] | |
|
|
| sara kommer |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-07 15:51] | |
|
|
| Jag är lätt på... |
| Skrivet av: | Sus [2006-05-07 6:26] | |
|
|
| Susanne S kommer |
|
|
| kan inte komma men är lite intresserad av jukola ;) |
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-06 23:14] | |
|
|
| Hoppas på att komma! |
| Skrivet av: | stina [2006-05-06 21:06] | |
|
|
| jag kanske kommer! |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-05-06 18:19] | |
|
|
| Kommer. |
| Skrivet av: | H-G [2006-05-06 17:19] | |
|
|
| Även en gubbe ska försöka att hinna vara med. |
| Skrivet av: | Feenie [2006-05-06 10:35] | |
|
|
| ska försöka hinna dit |
| Skrivet av: | Björne [2006-05-05 18:26] | |
|
|
| Kommer |
|
|
|
 |