 |
|
|
|
Kommentera nyheten 10-mila 2006, löparperspektiv
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-03 11:41] | |
|
|
| Kanonrolig idé att låta löparna skriva om sina upplevelser. Intressant läsning som gav mig ytterligare en spark i arslet och en motivationskick! TACKAR! |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-05-06 9:29] | |
|
|
| Trevligt initiativ att återspegla loppen på detta vis. vi tackar. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-03 11:41] | |
|
|
| Kanonrolig idé att låta löparna skriva om sina upplevelser. Intressant läsning som gav mig ytterligare en spark i arslet och en motivationskick! TACKAR! |
| Skrivet av: | Balken [2006-05-03 9:04] | |
|
|
| Även jag längtar till nästa år. Om inte förstalaget förbättra placeringen nästa år kommer det att bli en hård kamp med andralaget ;) |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-03 8:50] | |
|
|
| Kul läsning. Ser redan fram emot nästa år och få vara en del av revanschen! För bättre än 50:e lag är vi!! |
|
|
|
 |