 |
|
|
|
Kommentera nyheten Guldgänget på Liseberg
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2005-08-16 17:43] | |
|
|
| da Silva>> Förlåt!!! Hasse Melin tvingade mig ;-( |
| Skrivet av: | fimpen [2005-08-16 17:43] | |
|
|
| da Silva>> Förlåt!!! Hasse Melin tvingade mig ;-( |
|
|
| fimpen>>> Jag lovar att det var du som låg bakom den gången bussen åkte ifrån mig och Herr Babar på Liseberg och tvingade oss att promenera hem genom hela Göteborg... |
| Skrivet av: | fimpen [2005-08-16 15:25] | |
|
|
| Kul skrivet....gillar att bli utmålad som en elak vuxen som bara vill åka hem :-) |
| Skrivet av: | Clobbe [2005-08-16 13:42] | |
|
|
Var är bilderna!!?!?!?! :)
|
|
|
|
 |