 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags för J U K O L A
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2005-06-13 20:19] | |
|
|
| Lysande Ingemar, nu blev man ju inte mindre sugen på att åka till Finland! |
| Skrivet av: | dg [2005-06-16 11:11] | |
|
|
| Lars Nordqvist VBOL>> Den som kan svara på det är Ingemar Widen. Maila till honom: ingemar.widen@bredband.net |
|
|
Hejsan!
Jag bor ju i Örebro och ska också på Jukola. Jag undrar om det kanske finns en liten plats åt mig i eran stora fina buss? Vi ska också åka med Silja kl 1700 fredag. Så jag behöver ta mig till båten på fredag.
MVH Lars Nordqvist |
| Skrivet av: | One96 [2005-06-15 10:48] | |
|
|
| Pionhed>> blir det bättre kurs då? |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-06-15 10:11] | |
|
|
| Är det någon/några som är sugen/sugna på en gemensam växling till euro? |
| Skrivet av: | fimpen [2005-06-13 20:19] | |
|
|
| Lysande Ingemar, nu blev man ju inte mindre sugen på att åka till Finland! |
|
|
|
 |