 |
|
|
|
Kommentera nyheten Per Eklöf till KFUM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-10 23:31] | |
|
|
| Hej Per och varmt välkommen tillbaka! Hoppas du stannar längre en sist ;-) |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-01-15 21:45] | |
|
|
| Välkommen Per. Ta med dig farsan också. |
| Skrivet av: | BoRot [2005-01-12 19:25] | |
|
|
Ja det är bara att lyfta på hatten och hälsa välkommen hur mycket som helst. Ett förslag till förstärkning i "per-laget" kan ju vara en Vets t.ex. Pertoft. |
| Skrivet av: | Balken [2005-01-12 16:34] | |
|
|
| Pionhed>> Vad jag vet så springer Per ( former Kallin) för Linné. |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-01-12 10:53] | |
|
|
Gött!
Appropå Per-Lag: Per, född Kallin, lär ju gå inte på en sträcka! |
| Skrivet av: | Pontan [2005-01-11 22:35] | |
|
|
| Välkommen Per! |
| Skrivet av: | Björne [2005-01-11 18:57] | |
|
|
| Välkommen Per! |
| Skrivet av: | diva [2005-01-11 18:24] | |
|
|
| GO Löken!! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-11 15:37] | |
|
|
Öberg>> Ja kanske det, förslag till stående Per-lag om trenden håller i sig...
Per S Per ? Per J Per E Per Ö |
| Skrivet av: | Öberg [2005-01-11 15:15] | |
|
|
| Härligt! Jag kanske har skapat en "Per-trend".....: ) |
|
|
|
 |