 |
|
|
|
Kommentera nyheten Beställning av kläder till klädshopen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-05 11:37] | |
|
|
| Jag behöver ett par nya knäbyxor, Stl S. Gärna den nya trimtexmodellen! |
| Skrivet av: | Axel [2005-02-08 11:38] | |
|
|
| Knäbyxa |
| Skrivet av: | HNord [2005-02-07 12:42] | |
|
|
| OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L? |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-07 12:32] | |
|
|
| jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs. |
|
|
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?) Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm) |
| Skrivet av: | AA [2005-02-07 7:56] | |
|
|
| Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra. |
| Skrivet av: | Per Sjögren [2005-02-06 22:28] | |
|
|
| Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor. |
| Skrivet av: | beh [2005-02-06 22:18] | |
|
|
| Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ??? |
| Skrivet av: | Carro [2005-01-19 13:21] | |
|
|
| Ett par knäbyxor. I stl M. Tack. |
|
|
Jag behöver ju helt nya kläder. Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-01-10 13:07] | |
|
|
| Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut... |
|
|
|
 |