INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Beställning av kläder till klädshopen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: fimpen [2005-01-05 11:37]
Jag behöver ett par nya knäbyxor, Stl S. Gärna den nya trimtexmodellen!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2005-02-08 11:38]
Knäbyxa

Skrivet av: HNord [2005-02-07 12:42]
OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L?

Skrivet av: stefan [2005-02-07 12:32]
jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs.

Skrivet av: bjornlindgren [2005-02-07 11:11]
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?)
Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm)

Skrivet av: AA [2005-02-07 7:56]
Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra.

Skrivet av: Per Sjögren [2005-02-06 22:28]
Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor.

Skrivet av: beh [2005-02-06 22:18]
Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ???

Skrivet av: Carro [2005-01-19 13:21]
Ett par knäbyxor. I stl M. Tack.

Skrivet av: Per Eklöf [2005-01-12 10:02]
Jag behöver ju helt nya kläder.
Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium.

Skrivet av: Hempa [2005-01-10 13:07]
Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut...