INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Deaflympics i Australien uppdaterat 14/1

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: fimpen [2005-01-06 15:33]
Det låter härligt att få träffa på kängurur när man orienterar!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fimpen [2005-01-19 15:12]
Grattis till medaljen Curt! Är otroligt avundsjuk på dig som möt en känguru under ett lopp...Jag fick nöja mej med en älg igår när jag satte ut kontroller till natt-cupen

Skrivet av: Snorkfröken [2005-01-14 20:44]
Stort grattis!

Skrivet av: Peiza [2005-01-14 16:16]
da Silva>> Måste ha varit den tyngsta sprintfinalen i mannaminne, 24:50 låg segrartiden på.

Skrivet av: da Silva [2005-01-14 15:04]
Stort grattis till silvret och en fin placering på sprinten!! Snyggt jobbat av Letland att stämpla fel på tre mästerskapsstafetter i rad... :-S

Skrivet av: BoRot [2005-01-13 12:08]
grattis till silverpengen!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet av: culin [2005-01-11 9:46]
Dagens tavling blev installd p g a varmen (37 grader). Vi springer den Klassiska tavlingen imorgon istallet.

Skrivet av: fimpen [2005-01-06 15:33]
Det låter härligt att få träffa på kängurur när man orienterar!

Skrivet av: fimpen [2005-01-03 10:28]
Ett STORT lycka till! Hälsa även Jessica detsamma!

Skrivet av: da Silva [2005-01-02 22:49]
Stiligt reportage i dagens NA. Lycka till!

Skrivet av: BoRot [2005-01-01 23:13]
Lycka till håller krampaktigt alla tillgängliga tummar!!!!!!!!!!!!!