 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan och betalning - Spanienlägret
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-22 12:50] | |
|
|
| PatrikE>> Prata med kassören Ingemar om det så går det säkert att lösa! |
| Skrivet av: | gurra [2004-01-25 21:32] | |
|
|
| vad menar du med beställningsmottagare? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-22 12:50] | |
|
|
| PatrikE>> Prata med kassören Ingemar om det så går det säkert att lösa! |
| Skrivet av: | PatrikE [2004-01-22 12:36] | |
|
|
| Kan man nyttja sin "lägerbudget" på 1000 kr o bara betala in 1700 och KFUM betalar resternade 1000kr?? |
|
|
|
 |