 |
|
|
|
Kommentera nyheten Idre Fjäll Skidvecka V.51
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | el C [2003-09-01 19:26] | |
|
|
| Också lite intresserad....åter kommer snart |
| Skrivet av: | el C [2003-09-01 19:26] | |
|
|
| Också lite intresserad....åter kommer snart |
| Skrivet av: | Oxygene rock boy [2003-09-01 14:31] | |
|
|
| PÅ! Ska bara fixa ledigt... |
| Skrivet av: | fimpen [2003-09-01 11:08] | |
|
|
| diva>> Det är ankomst antingen den 13:e eller 14:e december (lördag eller söndag) och sen en vecka. |
| Skrivet av: | diva [2003-09-01 10:13] | |
|
|
| absolut! är det jul eller efter jul? |
|
|
| Fimpen>>> Låter trevligt och tål att funderas över... |
|
|
|
 |