 |
|
|
|
Kommentera nyheten STÖRSTA MÖJLIGA TACK!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | djN [2004-09-13 9:27] | |
|
|
| M&M >> Men hon serverade godare mat än den man får på akuten också. ;o) |
| Skrivet av: | Balken [2004-09-14 14:31] | |
|
|
| Jag vet inte om 7:an i H15 blev så jätte nöjd när han upptäckte att han fått trosor i pris vid den annars väldigt bra prisutdelningen. Trosorna var helt o hållet mitt fel :-( |
|
|
Jag vill här också passa på att TACKA alla för allt det arbete som ni la ner på att även genomföra U-luffen. Tappert kämpat denna långa dag!
|
| Skrivet av: | Hempa [2004-09-13 9:45] | |
|
|
Emma Arlebo över radion från förvarningen: Nu kom det en löpare utan nummerlapp... Erik Harlén: Var det en tjej eller kille? Emma: Mmm, kan ha varit.... |
| Skrivet av: | djN [2004-09-13 9:27] | |
|
|
| M&M >> Men hon serverade godare mat än den man får på akuten också. ;o) |
| Skrivet av: | M&M [2004-09-13 8:51] | |
|
|
| Ulrica låter meddela att matbespisningen var tuffare än ett hårt arbetspass på akuten ..... |
|
|
| Banläggarna (Oskar och Jonas) riktar förutom till alla i klubben som bidrog till en kanonhelg, även ett extra TACK till alla som hjälpt oss med kontrollutsättning, kartplock, snitsling, problemlösning, kontrollintagning och allt annat. Suveränt! |
|
|
|
 |