INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten STÖRSTA MÖJLIGA TACK!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: djN [2004-09-13 9:27]
M&M >> Men hon serverade godare mat än den man får på akuten också. ;o)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Balken [2004-09-14 14:31]
Jag vet inte om 7:an i H15 blev så jätte nöjd när han upptäckte att han fått trosor i pris vid den annars väldigt bra prisutdelningen. Trosorna var helt o hållet mitt fel :-(

Skrivet av: Christina W Långh [2004-09-13 22:56]
Jag vill här också passa på att TACKA alla för allt det arbete som ni la ner på att även genomföra U-luffen. Tappert kämpat denna långa dag!

Skrivet av: Hempa [2004-09-13 9:45]
Emma Arlebo över radion från förvarningen: Nu kom det en löpare utan nummerlapp...
Erik Harlén: Var det en tjej eller kille?
Emma: Mmm, kan ha varit....

Skrivet av: djN [2004-09-13 9:27]
M&M >> Men hon serverade godare mat än den man får på akuten också. ;o)

Skrivet av: M&M [2004-09-13 8:51]
Ulrica låter meddela att matbespisningen var tuffare än ett hårt arbetspass på akuten .....

Skrivet av: da Silva [2004-09-12 21:02]
Banläggarna (Oskar och Jonas) riktar förutom till alla i klubben som bidrog till en kanonhelg, även ett extra TACK till alla som hjälpt oss med kontrollutsättning, kartplock, snitsling, problemlösning, kontrollintagning och allt annat. Suveränt!