 |
|
|
|
Kommentera nyheten NATTUPPFÖLJNING 6 o 7 nov. Mässan stängd!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2007-10-31 9:22] | |
|
|
Det kommer inte att krocka med mässan, det är nämligen stängt där nästa vecka och troligen vecka 46 också. Förslaget var att istället köra träningen från Karlslund vid dessa två tillfällen. Men nu föreslår jag istället att alla samlas på Flugsnapparstigen 3 kl 18.30 den 11/3. |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-11-06 16:55] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | stina [2007-11-05 23:16] | |
|
|
| jag räknar med att komma imogron! |
|
|
| kan tyvärr inte komma imorgon... |
|
|
| Vad tänker jag med? Jag jobbar länge på tisdag och hinner antagligen inte till kl 18.00. Ska försöka få dit våra lampor i alla fall. |
| Skrivet av: | Anette C [2007-11-04 19:52] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. Jag tar med alla lampor vi har, 4 st tror jag. |
| Skrivet av: | Emma [2007-11-04 10:29] | |
|
|
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | lovisa [2007-11-01 12:27] | |
|
|
| Jag kommer nog båda dagarna. |
| Skrivet av: | Ing-Marie o Lars H [2007-11-01 8:20] | |
|
|
| Vi kommer på tisdag. |
|
|
|
 |