 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmäla SM – lång medel och stafett
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2007-08-15 21:07] | |
|
|
Björne>> Tanken är att vi ska boka ett gemensamt boende, därför vill vi att ALLA som vill springa anmäler sig omgående. När jag kollade senast var det ingen som anmält sig till någon individuell distans.
Alla förmodade SM löpare>> Skriv en kommentar här om ni planerar att springa eller ej så EK får bättre koll på SM deltagande. |
|
|
| Jag har inte tänkt springa men kan tänka mig att vara reserv hemma till stafetten. |
|
|
| Sent ska syndaren vakna... Jag anmäler mig nu till både lång och medel. |
| Skrivet av: | Björne [2007-08-16 12:18] | |
|
|
| Jag vill springa alla distanser! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-08-15 21:08] | |
|
|
| Jag planerar att springa medel och stafett. Inte lång. |
| Skrivet av: | dg [2007-08-15 21:07] | |
|
|
Björne>> Tanken är att vi ska boka ett gemensamt boende, därför vill vi att ALLA som vill springa anmäler sig omgående. När jag kollade senast var det ingen som anmält sig till någon individuell distans.
Alla förmodade SM löpare>> Skriv en kommentar här om ni planerar att springa eller ej så EK får bättre koll på SM deltagande. |
| Skrivet av: | Björne [2007-08-14 14:58] | |
|
|
| När man ska anmäla sig till SM-tävlingarna, ska jag kryssa i Logi osv? |
| Skrivet av: | Groth [2007-08-12 20:26] | |
|
|
| Under helgen med budkavle-SM sitter jag tyvärr antagligen på Unter den Linden, dricker Weissbier och äter Fleisch mit Sauerkraut. |
|
|
|
 |