INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Upptaktsmöte för gamla, nya och blivande juniorer

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: dg [2007-02-26 10:00]
Björne>> jag vet att jag var med och planerade in mötet, MEN är det inte bättre att vi kör på KFUM-huset samtidigt som seniorerna? Eftersom upplägget på det mötet är ändrat lite.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Stefan Risberg [2007-02-28 14:29]
Hej ! Jag kommer varken junior eller senior, men deltagare

Skrivet av: Christer [2007-02-27 22:18]
LillGarpen kommer

Skrivet av: Jake [2007-02-27 20:34]
dyker upp!

Skrivet av: Clobbis [2007-02-27 18:22]
jag kommer med!

Skrivet av: matte [2007-02-26 21:15]
Kommer !!!

Skrivet av: stina [2007-02-26 17:09]
men björnis varför skulle du ändra dag :P
jag kan tyvärr inte komma.

Skrivet av: fille [2007-02-26 16:37]
Kommer självklart!

Skrivet av: dg [2007-02-26 10:00]
Björne>> jag vet att jag var med och planerade in mötet, MEN är det inte bättre att vi kör på KFUM-huset samtidigt som seniorerna? Eftersom upplägget på det mötet är ändrat lite.