 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningar i juni/juli
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2006-06-25 20:43] | |
|
|
| Patrik>> Jag håller med. Stefan är på träningsläger, så jag tycker vi ändrar i programet utan hans vetskap;-) |
| Skrivet av: | GigAnton F [2006-07-05 18:13] | |
|
|
| Men fasen jag var ju där, jag missade ju hela skiten. (och träningen) Trodde det var nåt ironiskt skämt, det där med flärd-ol... |
| Skrivet av: | stefan [2006-07-01 23:56] | |
|
|
| Det gjorde ni helt rätt i. |
| Skrivet av: | dg [2006-06-25 20:43] | |
|
|
| Patrik>> Jag håller med. Stefan är på träningsläger, så jag tycker vi ändrar i programet utan hans vetskap;-) |
| Skrivet av: | Löken [2006-06-24 22:42] | |
|
|
| Kan tyvärr inte ha träningen den 8e juli så är ngn sugen på att ansvara för en distansträning så hör av er. |
|
|
|
 |