 |
|
|
|
Kommentera nyheten Elitträff i Ånnaboda 12/2
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | dg [2005-01-31 12:57] | |
|
|
| De nyvalda kommittéerna träffas inte då. Jag tror det datumet blev den 28/2 i stället. |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-06 15:31] | |
|
|
| har backat ur...hade visst jobbhelg! |
| Skrivet av: | Pontus [2005-01-31 15:29] | |
|
|
| Jag har anmält mig |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-31 14:46] | |
|
|
| Jag har anmält mig! |
| Skrivet av: | dg [2005-01-31 12:57] | |
|
|
| De nyvalda kommittéerna träffas inte då. Jag tror det datumet blev den 28/2 i stället. |
|
|
|
 |